Drezína

Vše co se týká e-Databáze TP

Moderátoři: (ossack, BLooDiK

Uživatelský avatar
(ossack
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 4172
Registrován: 12.zář 2003 15:44
Jméno a příjmení: Honza Nízký
Objekt: R-S 72
Bydliště: Praha
Poděkoval: 63 krát
Bylo poděkováno: 48 krát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod (ossack » 28.úno 2007 22:27

Latest post of the previous page:

pavel.ct píše:Vše co odpověděli z Vídně jsem zkopíroval výše, takže těžko z toho usuzovat... PDT_Armataz_01_16
no to by asi ve Vídni stejně nevěděli. Ta skončila někde u nás ve šmelcu... jako spousta jiných vzácností. Tady je všem všechno jedno...
Uživatelský avatar
pavel.ct
Příspěvky: 556
Registrován: 14.bře 2004 21:06
Jméno a příjmení: Pavel Vašata
Objekt: Orlické hory
Bydliště: Těchonín-Česká Třebová
Poděkoval: 9 krát
Bylo poděkováno: 2 krát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pavel.ct » 28.úno 2007 22:41

Dnes mě ještě bylo dodatečně sděleno, že na identifikaci se podílel ředitel firmy CZ LOKO a.s. Nymburk (oslovil znalce ve Vídni).
Takže se s ním zkusím spojit jestli by se někde v drážních archívech nenašly nějaký další informace k tomu stroji, když se teď zná jeho označení a výrobní číslo. Třeba by mě zajímalo kde ta drezína "bydlela" ...
Naposledy upravil(a) pavel.ct dne 01.bře 2007 11:50, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
pavel.ct
Příspěvky: 556
Registrován: 14.bře 2004 21:06
Jméno a příjmení: Pavel Vašata
Objekt: Orlické hory
Bydliště: Těchonín-Česká Třebová
Poděkoval: 9 krát
Bylo poděkováno: 2 krát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pavel.ct » 01.bře 2007 11:47

Dnes mě přišly další zajímavé informace k drezíně:

domníváme se že foto je pořízeno v Liticích před staniční budovou směr
záběru je k Žamberku
Domovskou stanicí drezíny byl Hradec Králové

další technická data k M 230.210
max.rychlost 80 km/hod
délka vozu 5,80m/5,90m přes "nárazníky"
rozvor 2,83 m
vlastní váha 3500 kg
vlastní váha vyzbrojeného vozu 3700Kg
dovolená zátěž 1000 kg
spotřeba 25 kg/100km benzin
Motor typ V 8/3,5, 8 válců, 60 Ks, čtyřtakt
4rychlosti vpřed, 1 vzad
Přenos pohonu na nápravy - kardanový hřídel
Počet hnaných os - 2
Rychlosti - 16 - 30 - 52 - 80 // 18 km/hod
Elektrický startér
Zvedací a otáčecí zařízení
Brzda ruční a nožní vzduchová
Průměr kol 800mmm
Vytápění elektrické
Rok dodání 10.11.1944
Karoserie plech. S obložením a isolací
Počet míst 8

Navíc dle sdělení odborníků, díky této fotografii měli tito odborníci v ČR poprvé možnost vidět fotografii tohoto stroje!!! Drezíně mají různé informace (které i poskytli) ale fotku žádnou PDT_Armataz_01_01
Uživatelský avatar
pavel.ct
Příspěvky: 556
Registrován: 14.bře 2004 21:06
Jméno a příjmení: Pavel Vašata
Objekt: Orlické hory
Bydliště: Těchonín-Česká Třebová
Poděkoval: 9 krát
Bylo poděkováno: 2 krát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pavel.ct » 01.bře 2007 11:49

Pavel píše:No, nějak mi to připomíná žst. Litice nad Orlicí. Co ty na to?


Nepředpokládám, že znalci drezín byli ovlivněni tvými slovy, ale jaksi jste se zřejmě shodli, asi na tom bude něco pravdy PDT_Armataz_01_18
Naposledy upravil(a) pavel.ct dne 02.bře 2007 14:36, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Pavel
Příspěvky: 1176
Registrován: 24.zář 2003 13:33
Jméno a příjmení: Pavel Minář
Objekt: K-S 37
Bydliště: Žamberk
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 1 krát

Příspěvekod Pavel » 02.bře 2007 14:20

Možná to bude proto, že to asi v Liticích nad Orlicích bylo. PDT_Armataz_01_12
Diksi
Příspěvky: 1
Registrován: 17.kvě 2007 11:20

Příspěvekod Diksi » 18.kvě 2007 08:46

Posílám obrázek pro porovnání :o)
Přílohy
P3080026.JPG

Zpět na „Elektronická Databáze Technických památek České Republiky“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host