Připojím se trochu do debaty:
1) K tomu co psal Rob o posouvání čtvrtkruhů vertikálním směrem přikládám pro snazší pochopení pár obrázků. Nic moc lepšího asi nevymyslíte. Maximálně lze vše dělit na menší a menší dílky, ale tomu úměrně pak poroste objem datový modelu a i velikost exportního kmz souboru pro GE.
2) K funkci follow me dodám, že jsem ji na začátku taky používal, ale už delší dobu používám plug-in ROUNDCORNER (přikládám manuál v pdf). Tenhle plug-in vyřeší spoustu věcí za Vás a na ruční dodělávku už zbývají jen drobné detaily. Follow me vůbec nefunguje např. u lomených srubů a musí se pak ručně dodělávat a upravovat průniky.
3) Ještě poznámku - k zakulacování rohů (ve 2D - např. u půdorysu) používám funkci Fillet, kde označíte hrany jejichž průnik je určen k zakulacení, zadáte poloměr a odklepnete - jest hotovo. Všechny plug-iny a dodatečné funkce naleznete na fóru
http://forums.sketchucation.com/.
4) Co se pancéřových prvků týká doporučil bych buďto sáhnout do DB komponent zde na fóru případně poprosit Roba o zaslání konkrétních prvků - má je moc pěkné
a vždy odpovídající výkresové dokumentaci.
5) Nevím, zda by nestálo za to založit nějaký topic věnující se problematice řešení modeláže 3D objektů. Na druhou stranu ve stávajícím složení modelářů už jsou samí zkušení Bardi. To ale neznamená, že nová krev není vítána
Honza Vyskočil