Stránka 2 z 5

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 06.kvě 2012 13:30
od Rob

Latest post of the previous page:

ještě se mi zdá, že "přechod" mezi týlovým a bojovým patrem je nějaký úzký. Rozdíl mezi tloušťkami stěn u této odolnosti je 50cm, přechod je vysoký také 50cm... sklon tedy bude 45°. Pouze u stěny s hlavní zbraní to je pouze š-25cm x v-50cm, spojení mezi tímto a ostatními přechody je trošku složitější.

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 06.kvě 2012 14:33
od Branzik
Mezi bojovým patrem a týlovým je 50 cm akorát to z toho to úhlu pohledu není vidět.
Děkuji za opravy, akorát nevím, co teď přesně myslíte s tím sklonem etc. Prosím o znovu vysvětlení pro méně chápavé:-)

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 07.kvě 2012 19:57
od Branzik
Mohl bych poprosit někoho ze zdejších odborníku o upřesnění palebné výšky jednotlivých zbraní?
Děkuji moc. PDT_Armataz_01_01

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 14.kvě 2012 21:34
od Branzik
Snad je vidět nějaký pokrok.

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 17.kvě 2012 16:17
od Branzik
Ten přechod u střílny pro minomet vypadá nějak divně:-(
Co si o tom myslíte nemáte nějaké podrobnější foto?

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 17.kvě 2012 17:09
od Jersey98
PDT_Armataz_01_29

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 17.kvě 2012 17:37
od Branzik
:-) Děkuji za foto, na historických foto to vypadá trošku jinak:-) Možná se mi to jen zdá.

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 17.kvě 2012 18:27
od Jirka K5
Branzik píše::-) Děkuji za foto, na historických foto to vypadá trošku jinak:-) Možná se mi to jen zdá.


Nezdá.

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 19.kvě 2012 21:05
od Branzik
Nevíte, jestli je nějaká historická fotka z K-S 14, kde by to bylo dobře vidět?Nebo je jiný objekt, kde bych se mohl inspirovat?Děkuji

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 19.kvě 2012 22:14
od Branzik
Tak jsem se o něco pokusil. Je to bližší reálné situaci ?

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 21.kvě 2012 15:21
od Jersey98
mě tam chybí ten zoubek v pravé horní části střílny minometu, v pravém rohu, pod hlavní zbrani.

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 21.srp 2012 12:23
od Branzik
Tak než se pustíme do TO . Rozhodli jsme se udělat mapu s objekty LO z oblasti Mařenic.
Třeba Vás to taky zaujme. Jako další mapu uvažujeme o celnici Hardegg a následně by jsme rádi udělali mapu s TO, pravděpodobně s nějakou tvrzí (zatím vítězí Horka).
Takže je rozhodně na co se těšit.
Samozřejmě musíme kombinovat míru reality s tím co nám engine a hra dovolí.

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 21.srp 2012 13:04
od hraničář
pokud by volba padla vskutku na Horku, pak myslím by to byl velmi záslužný - a z mého pohledu i milý - počin... PDT_Armataz_01_34

Podkladů ku tvorbě by se jistě našlo dosti... PDT_Armataz_01_18

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 21.srp 2012 14:28
od Streso
Tak tak, i nějaká ta "lafetka" by se našla :-)

Pokud potřebujete pomoct s modelováním objektů stačí říct, pár jsem jich kdysi pro tento mód dělal, šlo o několik "vylitých koleček" PDT_Armataz_01_01

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 21.srp 2012 19:36
od Branzik
Zatím, nevíme jak by jsme řešili podzemí, naplánu jsou nejdříve exteriéry jednotlivých objektů a potom dodělávat interiéry. A pak by jsme zkusili udělat tvrz jako jeden super model i s podzemím. Jakákoliv pomoc a materiály se určitě budou hodit a rádi přivítáme pomoc. Ale stejně nic nenahradí osobní zkušenost :-)

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 16.zář 2012 12:24
od Branzik
Tak nějaký pokrok z mapy. Dle barevného filmu a pana Olmera i nové kamufláže LT 35 co je v republice jsme změnili kamuflážní barvy. Je to celkem nezvyk PDT_Armataz_01_01 . Jinak linie LO je již na mapě( 57 objektů) i s překážkami.