Stránka 3 z 5

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 16.zář 2012 12:24
od Branzik

Latest post of the previous page:

Tak nějaký pokrok z mapy. Dle barevného filmu a pana Olmera i nové kamufláže LT 35 co je v republice jsme změnili kamuflážní barvy. Je to celkem nezvyk PDT_Armataz_01_01 . Jinak linie LO je již na mapě( 57 objektů) i s překážkami.

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 16.zář 2012 12:52
od Jersey98
Mohl byste eventuálně hodit nějaké to video ze hry, třebas na YouTube, pro představu? Teda pokud to tam už není.

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 16.zář 2012 13:28
od Branzik
Klidně něco natočit můžu ale co by to mělo být? :-) Průlet nad linií?:-)

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 16.zář 2012 14:21
od Jersey98
třebas, ale mě by spíše zajímaly průchody vnitřky TO a LO, případně kolem nich z venku. Také nějaké video z akce PDT_Armataz_01_01

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 08.bře 2013 00:05
od Branzik
Omlouvám se, že odepisuji až teď. Na módu se neustále pracuje. Pokud budu komentovat video, které následuje v odkazu, jde o ukázku části linie LO severně od Mařenic, hlavně objekt http://dbase.ropiky.net/dbase.php?objekt=1075725215 .
Objekty LO nejsou ještě plně doladěné, bude se předělávat vchodová střílna a mřížky ventilace, někdy v budoucnosti se snad dodělají lafety ale vše je o lidech a volném času. Pokud by nějaký schopný 3d modelář měl zájem přiložit ruku k dílu budeme jedině rádi.
Mód je pro hru ARMA 2 OA ale už jsme i zkoušeli i ARMA 3 ALPHA a můžeme s radostí konstatovat, že mód se neztratí ani v budoucnosti.
http://www.youtube.com/watch?v=RI33od0qalo&feature=youtu.be

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 08.bře 2013 12:32
od Jersey98
koukal jsem na to a klobouk dolu, moc líbí PDT_Armataz_01_34

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 11.čer 2013 14:02
od Branzik
Zdravím pánové, nemáte někdo z Vás informace jak vypadaly překážky okolo CE Jordán?
Děkuji za odpověď.

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 12.čer 2013 13:02
od Petr K.
:arrow: FRANČÍK Josef a kol., Plzeňská čára, Dvůr Králové n./ L. 2006, s. 17.
Pěkný den přeji.
PDT_Armataz_01_01

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 12.čer 2013 13:59
od Branzik
Děkuji moc, jdu shánět knížku:-)

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 12.čer 2013 15:00
od Petr K.
Za málo... Ono je fakt, že se bude shánět ke koupi blbě - přeci jen už je to 7 let od 1. vydání.
Ale naštěstí existuje taková věc zvaná "knihovna", když je třeba jen evidentně taková drobnost PDT_Armataz_01_12 /pouze žertuji/

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 13.čer 2013 17:06
od V.Vácha
Petr K. píše::arrow: FRANČÍK Josef a kol., Plzeňská čára, Dvůr Králové n./ L. 2006, s. 17.
Pěkný den přeji.
PDT_Armataz_01_01
jen upřesním je to svazek.28

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 15.čer 2013 12:41
od Branzik
Knížka se tedy shání, při plánování módu jsme narazili i na dlouhodobější plán. Mapa Mařenice se postupně dodělává a tak připravujeme nové mapy pracuji již na mapě Jince a
nyní vybíráme znovu lokaci pro mapu s linii TO. Asi opravdu padne volba na Králíky(ikdyž se jich jako bojím), konkrétně tato oblast Obrázek. Pokud by jste měli návrh, nápady rádi je přivítáme přeci jenom jste odborníci v oboru:-)

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 24.čer 2013 12:00
od hraničář
Souvisí onen návrh nějak podrobněji s výběrem tvrze pro kterou jsem zde onehdy hor(k)oval?

Výběr pásma se mi osobně zamlouvá velmi, měl bych k němu zatím jen několik hrubých poznámek. Jakým způsobem si představujete ztvárnění měst a obcí v úseku? Předpokládáte využití poválečných leteckých snímků? Do jaké hloubky?

Z mého pohledu herního laika by snad mohl být úsek rozšířen na severu až po "Jelení vrch" (příp. k ZZ) kde byla německá pozorovatelna a na západě po východní okraj Lichkova, resp. kraj lesa příp. po dělostřeleckou věž K-S 22 (včetně) která takticky spadala též pod velitelství Hraničářského pluku 6, čímž by se také podařilo postihnout průzkumovou pozorovatelnu na Bradle resp. na vyhlídkové věži Kramářovy chaty a zároveň důležitý prostor u Bobischau. Na jihu by snad neškodilo alespoň krátké posunutí ke křižovatce v Červené Vodě...

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 02.črc 2013 18:15
od Branzik
Oblast jsme předběžně vybrali protože splňuje většinu požadavků (vhodný povrch, pásmo TO, tvrz). Jak jste sám psal, největší problém jsou města a vesnice, protože je málo modelů domů a různých budov. Rozmístění budov lze udělat dle map z cenie a částečně ze streetview.
Nejlepší by byl úsek, který by měl co nejméně obcí.
Vše ale záleží na lidech. Prozatím mapy tvořím čistě sám. Projekt(mapa) většího rozsahu, jako je tento by bylo ideální dělat ve více lidech.
Z toho to důvodu jsem zvolil maximální rozměr mapy 10240 x 10240 m .
Samozřejmě by šlo udělat unikátní sadu budov z této oblasti ale je to jen o lidech.
Už jen ta představa,že se budou muset udělat jednotlivé objekty TO mne děsí :D.

Ale byla by to paráda podobnou mapu mít a konečně se zastřílet z objektů těžkého opevnění. PDT_Armataz_01_35

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 03.črc 2013 07:52
od Branzik
No, optimální stav by byl minimálně 4 lidi. 2 zabývající se čistě mapou a 2 modeláři objektů staveb atd., pak by se práce šla rychle od ruky.
Teď já dělám na mapě Mařenice a Petr Tlach dělá jednotky jak naše tak na německé, zároveň dělá stavby, překážky, opevnění prostě.
Zatím se nám nepodařilo sehnat nikoho na výpomoc. Spousta lidí by chtěla testovat(spíš se chtějí dostat k obsahu). PDT_Armataz_01_10

Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA

Napsal: 15.zář 2013 08:41
od Branzik
Zdravím,
jak jsem psal, máme k dispozici velikost mapy 10240m x 10240m. Máte připadaně nějaké jiné návrhy? Nebo tedy nějaké návrhy jak posunout tento čtverec?.
Díky za rady. Doufám, že do konce měsíce vydáme alespoň nějakou část:)