Stránka 4 z 5
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 15.zář 2013 08:41
od Branzik
Latest post of the previous page:
Zdravím,
jak jsem psal, máme k dispozici velikost mapy 10240m x 10240m. Máte připadaně nějaké jiné návrhy? Nebo tedy nějaké návrhy jak posunout tento čtverec?.
Díky za rady. Doufám, že do konce měsíce vydáme alespoň nějakou část:)
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 29.led 2014 21:48
od Branzik
Zdravím,
hlásím,že jsme začali práce na mapě Králíky. Je to běh na dlouhou trať ale věřím, že to dobře dopadne:-)
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 28.srp 2014 14:10
od Branzik
Zdravím, tak po návštěvě Kralicka práce pomalu ale jistě postupují.
Hlavně díky Honzovi Vyskočilovi máme parádní 3d modely opevnění.Ty se teprve chystají ale co mohu ukázat je zhruba terén, který ve hře bude.
Z objektů máme zatím jediný s texturou a to K-S 5. Většina objektů na mapě je pouze ilustrační a orientačně umístěné abychom věděli, kde co bude.
Tady se můžete kouknout na krátké "průletové" video.
https://www.youtube.com/watch?v=bZ-MrGErnyA&feature=youtu.be
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 28.srp 2014 17:16
od Jersey98
moc pěkné
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 28.srp 2014 18:02
od (ossack
Nevím jestli je lepší ta muzika, nebo video. Každopádně se u toho člověk fakt přenese v čase do doby, kdy to ještě nestálo za vytrhané zvony...
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 27.pro 2014 22:44
od Branzik
Zdravím Pánové, nemáte někdo prosím alespoň základní rozměry vnitřního vybavení? Jako stolky, poličky, taburetky, palandy.
Stačí orientační, zbytek odhadnu dle fotek. Také bych se rád zeptal na barvu.
Nově jsem viděl na Březince Khaki místo světle šedé. Jakou by jste použili pro KS-14 ?
Děkuji za odpověď.
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 27.pro 2014 22:50
od hraničář
Na Březině je nábytek ve správné barvě, t. j. khaki. Ve shodné byl také dodán na Cihelnu.
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 13.čer 2015 16:08
od Branzik
Před tím než se definitivně přesuneme na Kralicko. Připravuji modely PO.
Takhle nějak to vypadá
.
Pokud by byl zájem můžu Vás o naši práci informovat častěji. Nebo v úplně nové vláknu, čistě jen o našem módu.
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 19.čer 2015 13:40
od Branzik
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 12.čer 2016 19:28
od Branzik
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 12.čer 2016 20:22
od (ossack
Až na to maskování zvonů a absenci háků je to krása vesmírná přímo
. Kochám se.
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 12.čer 2016 20:41
od Branzik
Jde o první testy, když na to maskování koukám, tak nevím co jsem dělal ale není problém opravit. Háky budou samozřejmě dodány. Pokud bude zájem mohu sem občas nějaký ten screenshot poslat.
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 12.čer 2016 22:01
od (ossack
Branzik píše:Jde o první testy, když na to maskování koukám, tak nevím co jsem dělal ale není problém opravit. Háky budou samozřejmě dodány. Pokud bude zájem mohu sem občas nějaký ten screenshot poslat.
No je to paráda. Na to jak je ten bunkr rozsekanej, je tohle pastva pro oči, když zde nic nechybí a to co chybí, bude dodáno. Takže za mě spokojenost. Samozřejmě se na další ukázky těším.
Maskování je drobnost, vypadalo o chlup jinak, ale to je hnidopišství, které bych ignoroval
.
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 12.čer 2016 22:41
od Branzik
Ne určitě není, jsou to podstatné detaily asi nepůjde udělat přesně takovou, jaká byla ale typově a stylem by jsme se chtěli co nejvíce přiblížit.
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 14.čer 2016 06:44
od (ossack
To maskování by chtělo přeonačit zhruba tak, aby se to blížilo třeba
této fotce, případně
této. Jsou sice maličké, ale zhruba se to z nich odhadnout dá. To co je na grafice vypadá minimálně na ZN vpravo ne zcela standardně. U té první fotky se píše, že jde o foto z publikace Jirky Nováka, takže by pro větší náhled ideálně posloužila
tato knížka. Případně se dohodnout přímo s Jirkou, aby Vám poskytl třeba výřez ze stropu objektu s pancéřovými prvky pro rekonstrukci.
Re: 3D model K-S 14 - pro hru ARMA
Napsal: 14.čer 2016 07:09
od hraničář
Otče, vzhledem k tomu že se na té celé věci také tak nějak podílím, nemusíš mít obavu, že by pro modelování "šestkového" úseku, zvláště pak Horky nebyl dostatek dobrých podkladů
Spíše jde o to, jak moc bude prakticky možné vše zvládnout přenést do reality s ohledem na herní možnosti. Ondra by jistě napsal nejlépe, jaké to vše má požadavky, maskování zvonů bude předpokládám jedna z těch obtížnějších věcí, ale rozhodně nebude jedinou. Pochopitelně by se to celé neobešlo ani bez pečlivé a z mého pohledu skvostně odvedené práce s podklady, kterou má na svědomí Honza Vyskočil. Abys měl trochu lepší představu, dovolím si přiložit jeden z mnoha Honzových modelů, které jsou součástí přípravy... o který ze srubů se jedná snad není nutné psát