Opevnění v Google Earth 3D

3D modely objektů opevnění, databáze komponent

Moderátor: BLooDiK

Uživatelský avatar
Johnie Hopper
Příspěvky: 480
Registrován: 26.kvě 2009 08:01
Jméno a příjmení: Jan Vyskočil
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 20 krát

Re: Opevnění v Google Earth 3D

Příspěvekod Johnie Hopper » 23.zář 2011 09:31

Latest post of the previous page:

Takže dnes je na řadě MO-S 5. Ten si ovšem zaslouží 2 obrázky. Pravda ten násep GE trochu nezvládl, možná ho časem domodeluju ručně. Takhle ale zase vynikne ten podzemní tunel.
Přílohy
MO-S 5L.jpg
MO-S 5P.jpg
Uživatelský avatar
Johnie Hopper
Příspěvky: 480
Registrován: 26.kvě 2009 08:01
Jméno a příjmení: Jan Vyskočil
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 20 krát

Příspěvekod Johnie Hopper » 23.zář 2011 13:37

A aby to klukům z Čech nebylo líto, tak tady je jeden nepostavený objekt v horách, jenž má dle posledních Hraničářových objevů lecos společného s Moravou PDT_Armataz_01_18 .
Musel jsem pravou spodní stranu trochu natáhnout dolů, aby mohla levá strana alespoň trochu zůstat vidět. Tady si to určitě zasloužilo lomený srub...
Přílohy
T-S XXX.jpg
Gunsmith
Příspěvky: 27
Registrován: 02.úno 2010 00:21
Jméno a příjmení: Zbyšek Černý
Objekt: T-S 44

Příspěvekod Gunsmith » 23.zář 2011 15:58

Že by T-S 103?
Uživatelský avatar
Johnie Hopper
Příspěvky: 480
Registrován: 26.kvě 2009 08:01
Jméno a příjmení: Jan Vyskočil
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 20 krát

Příspěvekod Johnie Hopper » 30.zář 2011 08:27

Zaběhl jsem si předevčírem okouknout a lehce poměřit tenhle kousek a máme tady tedy konečně poslední scházející dílek ze skládačky.
Přílohy
XX.jpg
Uživatelský avatar
Johnie Hopper
Příspěvky: 480
Registrován: 26.kvě 2009 08:01
Jméno a příjmení: Jan Vyskočil
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 20 krát

Příspěvekod Johnie Hopper » 30.zář 2011 13:07

A ještě přidám další díl seriálu "Bohumínský podúsek". Svým tvarem dodatečně zesilovaného diamantového příkopu nezaměnitelný MO-S 6 Odra.
Přílohy
MO-S 6.jpg
Uživatelský avatar
Tulda
Příspěvky: 1406
Registrován: 15.lis 2007 11:28
Jméno a příjmení: Otakar Jirků
Bydliště: HK
Poděkoval: 42 krát
Bylo poděkováno: 65 krát

Příspěvekod Tulda » 30.zář 2011 13:11

Honzo, pokrok, kterého jsi ve zpracování 3D modelů dosáhl je obdivuhodný. PDT_Armataz_01_34 Opravdu smekám.
Uživatelský avatar
Johnie Hopper
Příspěvky: 480
Registrován: 26.kvě 2009 08:01
Jméno a příjmení: Jan Vyskočil
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 20 krát

Příspěvekod Johnie Hopper » 01.říj 2011 19:52

Už mne prosím nikdo nekamenujte... PDT_Armataz_01_05 , v eufórii osazování střílen zbraní do objektu MO-S 6 jsem osadil namísto zbraně D na pravé straně zbraň Q. Na modelu v DB to už bude správně.
Omlouvám se.
Honza V.
Uživatelský avatar
Johnie Hopper
Příspěvky: 480
Registrován: 26.kvě 2009 08:01
Jméno a příjmení: Jan Vyskočil
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 20 krát

Příspěvekod Johnie Hopper » 05.říj 2011 13:54

Předposlední díl seriálu na téma Bohumínský podúsek - MO-S 7 Antošovice
Přílohy
MO-S 7.jpg
Uživatelský avatar
Johnie Hopper
Příspěvky: 480
Registrován: 26.kvě 2009 08:01
Jméno a příjmení: Jan Vyskočil
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 20 krát

Příspěvekod Johnie Hopper » 11.říj 2011 12:35

Tím posledním je vlastně ten úúúúplně první (brzy mu bude už šestasedmdesát).
A to je z Bohumínského podúseku vše.
Ještě jednou díky všem přispěvatelům za podklady a připomínky.
Honza V.
Přílohy
MO-S 8.jpg
Uživatelský avatar
Johnie Hopper
Příspěvky: 480
Registrován: 26.kvě 2009 08:01
Jméno a příjmení: Jan Vyskočil
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 20 krát

Příspěvekod Johnie Hopper » 14.říj 2011 09:12

Co dodat, snad jen díky, Robe.
H.V.
Přílohy
T-Pa-S 49a.jpg
Uživatelský avatar
Johnie Hopper
Příspěvky: 480
Registrován: 26.kvě 2009 08:01
Jméno a příjmení: Jan Vyskočil
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 20 krát

Příspěvekod Johnie Hopper » 21.říj 2011 08:27

Mám tady pár ukázek slibované rekonstrukce původních modelů (v podstatě se jedná o modely zcela nové).
Provedené změny a rozdíly můžete porovnat na přiložených obrázcích.
Jo, kdyby jen tak všude bylo tolik podkladů a možností oměření jako např. u těchto dvou.
Honza V.
Přílohy
K-S 31_01 old.jpg
K-S 31_01 new.jpg
K-S 31_03 old.jpg
K-S 31_03 new.jpg
K-S 32_01 old.jpg
K-S 32_01 new.jpg
K-S 32_02 old.jpg
K-S 32_02 new.jpg
K-S 32_03 old.jpg
K-S 32_03 new.jpg
Uživatelský avatar
Johnie Hopper
Příspěvky: 480
Registrován: 26.kvě 2009 08:01
Jméno a příjmení: Jan Vyskočil
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 20 krát

Příspěvekod Johnie Hopper » 21.říj 2011 10:01

No a takovýto pokrok lze pozorovat u záhozů
Přílohy
K-S 31 zához 02.jpg
K-S 31 zához.jpg
Uživatelský avatar
Rob
Příspěvky: 201
Registrován: 07.led 2008 15:27
Jméno a příjmení: Robert Pohl
Objekt: T-St-S 73
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Rob » 21.říj 2011 11:40

Ty jsi blázen... ale vypadá to moc dobře...
Uživatelský avatar
Johnie Hopper
Příspěvky: 480
Registrován: 26.kvě 2009 08:01
Jméno a příjmení: Jan Vyskočil
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 20 krát

Příspěvekod Johnie Hopper » 21.říj 2011 12:11

To je jen jedna z funkcí Sketchupu...

A takhle to pak vypadá i spolu se sousedem
Přílohy
zához 03.jpg
zához 04.jpg
Uživatelský avatar
Rob
Příspěvky: 201
Registrován: 07.led 2008 15:27
Jméno a příjmení: Robert Pohl
Objekt: T-St-S 73
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Rob » 21.říj 2011 12:22

materiál záhozu je textura mapy...
jasný...

Ale rozumím tomu dobře, že si to převezme přesně tu texturu, která na daných souřadnicích je (pod objektem???)
Uživatelský avatar
Johnie Hopper
Příspěvky: 480
Registrován: 26.kvě 2009 08:01
Jméno a příjmení: Jan Vyskočil
Poděkoval: 1 krát
Bylo poděkováno: 20 krát

Příspěvekod Johnie Hopper » 21.říj 2011 12:50

No to už ne tak úplně, tam přichází troška ruční práce napasovat to na správnou pozici a rozměr. Ale výsledek snad stojí zato. Ostatně zkus pohledat v tutoriálech na Youtube kolem Sketchup terrain texture apod.

Zpět na „3D modely“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů