Latest post of the previous page:
ad palebné vějíře - nedovedu si představit, že bychom to teď do mapy nějak rozumně dostali. Pokud by příslušnými směry mělo mířit více vějířů, byl by to už sám o sobě slušný chaos, znásobený ještě objekty typu MO-S 2. Zkrátka dostat do mapy v podstatě pomalu výkres objektu s vyznačením obou okrajů LPV a PPV každé zbraně, je v současných podmínkách nereálné. A to už se vůbec nebavíme o tom, co velmi trefně doplnil ještě Martin stran typu střeliva. Toto jsem původně chtěl též napsat do svého původního příspěvku jako jeden z argumentů, ale pak jsem to v té hromadě textu bez mrknutí oka zapomněl. Takže díky za připomenutí asi druhé nejdůležitější překážky v zobrazení palebných vějířů hned po přesných souřadnicích.Ostatně už jen zobrazení palebných vějířů DOV, IDS, DS byť vypadá na první pohled jako trivka, bohužel trivka v žádném případě není a už jsme za to dostali i čoud . Takže i na tom se bude pracovat.
Samozřejmě by se mně (a asi nejen mně) líbilo mít zpracovanou celou linii tak, jako to svého času měl u jednotlivých objektů v rámci přednášky o hluchých prostorech kolega Dušan Žatecký. Ale v tuto chvíli si to prostě nedovedu představit v rozsahu celé mapy. Už takhle tam těch datových vrstev máme aktuálně 35, slovy "třicet pět". Samozřejmě neusínáme na vavřínech, ale fakt to teď moc nevidím. Myslím, že budeme vůbec rádi, když se nám podaří vymyslet, jak ty objekty zaměřit opravdu přesně a dobrat se nějakým zázrakem otočných bodů. Tím se pro běžného smrtelníka mapa vůbec nezmění a troufám si říct, že to vůbec nepozná, ale my můžeme mít alespoň dobrý pocit, že nezobrazujeme totální fikci.
ad 3D - nevím jaké má Google plány, ale v tuto chvíli to je zcela ze hry. Pokud to oni nebudou podporovat, my si to z prstu bohužel nevycucáme. Na druhou stranu díky absenci toho 3D jsme mohli mapu konečně zveřejnit po létech slibů. Takže vše zlé je pro něco dobré.