Latest post of the previous page:
Díky za vysvětleníMožná bude u OP-S 80 stačit změnit azimut P z 349° na 176°40' (216°40' před LPV) a u OP-S 82 azimut P změnit na 74° (178°před LPV)
Jinak musím mapu pochválit
Moderátor: BLooDiK
Latest post of the previous page:
Díky za vysvětleníMichal Varyš píše:Honzo, můžeš prosím:
- upravit zvony na MO-S 19, správně má být vpravo se čtyřmi střílnami a vlevo se třemi střílnami,
- smazat nefunkční odkaz u OP-S 6
a přemístit fotky id 30656 a 30661 z K-S 16, je na nich K-S 50.
Díky.
Patrik Zábřeh píše:Díky připomínce kolegy Michala se také ozývám s jedním požadavkem, týkajícím se odstranění internetového odkazu na kartě řopíku typu G u Opavy. Tento link původně odkazoval na článek na webu, na kterém jsem kdysi publikoval, což je dnes již samozřejmě minulostí.
Tulda píše:Honzo, pokud chceš opravovat, tak OP-S10 duplicitní interiér 28407 20408, taktéž exteriér 28770 28771.
Michal Varyš píše:Měl bych malý dotaz, šlo by doplnit název u dvou kabelových komor u Opavy?
Jsou to komory 0121 a 0721. V archivních podkladech mají stejně jako na ně navazující komory za lomítkem "OP". Tedy podle stylu použitém v Databázi by to mělo asi být takto KK 0121/OP/B a KK 0721/OP/B.
Ještě je otázka, zda se do tabulky na kartách TO tolik znaků vleze...
Díky.
Zpět na „Elektronická Databáze čs. Těžkého Opevnění z let 1935-1938“
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host